تماس با ما 09122395442 - 09123635971
تهران کیلومتر 27 جاده مخصوص کرج به سمت تهران لاین کندرو روبروی ایستگاه متروی اتمسفر پلاک 40
logo-offroads
تعمیر گیربکس رونیز در تهران

تعمیر گیربکس رونیز

تعمیرات گیربکس رونیز در تهران با جداسازی کامل گیربکس انجام می شود. پس از تجزیه و تحلیل، تمام اجزای فرسوده جایگزین می شوند. یاتاقان ها، چرخ دنده ها، واشرها، مهر و موم ها یا سایر قطعات مکانیکی آسیب دیده در صورتی که در بازار موجود نباشند مجدداً طراحی و ساخته می شوند. در نهایت پس از مونتاژ گیربکس، تست نهایی برای بررسی کارایی و عملکرد آن (هر گونه صدا، نشتی و …) انجام می شود.

از آنجایی که در گیربکس رونیز از سیستم پیشرفته  و تکنولوژی جدید استفاده شده است، یکی از حساس ‌ترین و مهمترین بخش‌ های رونیز محسوب می ‌شود که کوچکترین خرابی آن باعث فلج شدن کل سیستم خودرو می شود. گیربکس رونیز به دلیل گرما و اصطکاک زیاد، بیشتر از قطعات دیگر نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. از این رو  بهترین راه برای جلوگیری از پرداخت هزینه تعمیرات سنگین، تشخیص زود هنگام مشکلات گیربکس است. یک گیربکس مدرن رونیز باید همیشه نرم باشد و به راحتی با پدال کلاچ فشرده شود.

تعمیر گیربکس رونیز به دلیل سیستم پیشرفته ای که دارد به یکی از چالش برانگیزترین تعمیرات رونیز تبدیل شده است. بنابراین یک کار تخصصی محسوب می شود که بهترین تعمیر کار رونیز می تواند از عهده آن بر آید. همانطور که در بالا ذکر شد در صورت بروز کوچکترین اشتباه در تعمیر قطعات، عملکرد کل موتور رونیز مختل می شود. بنابراین بهترین و مطمئن ‌ترین راه برای تعمیر گیربکس رونیز انتخاب بهترین تعمیرکار رونیز است.

تعمیر گیربکس رونیز در تهران

بهترین تعمیرکار رونیز، تمامی تعمیرات گیربکس را با استفاده از قطعات یدکی اصلی انجام می دهد. قبل از اینکه همه چیز را به شما برگرداند، به طور کامل بررسی و آزمایش می کند. همچنین گیربکس شما را مطابق با مشخصات جدید کارخانه و با گارانتی تعمیر می کند. تعمیرات گیربکس رونیز در تهران، با داشتن کادری متخصص و حرفه ای خدمات استاندارد و سفارشی را برای حداکثر عمر گیربکس ارائه می دهد. در نهایت می توانید با اطمینان خاطر به خدمات تعمیرگاه رونیز مستر آفرود اعتماد کنید.

حتما برای خودرو خود بخوانید:  تعمیرگاه هایلوکس

با تمام این احوالات از آنجا که گیربکس رونیز بخشی از سیستم انتقال است وکمک می کند ماشین شما به آرامی حرکت کند و لذت رانندگی بسیار زیادی را برای شما فراهم کند. بهتر است برای جلوگیری از هر آسیبی قبل از اینکه وارد جاده شوید مایعات گیربکس را بررسی کنید، قطعات آسیب دیده را تعویض کنید همچنین اجزای دیفرانسیل و پیشرانه را توسط متخصصین با تجربه تعمیرات گیربکس رونیز در تهران بررسی کنید.

تعمیرگاه رونیز

مستر آفرود مرکز تخصصی تعمیر انواع خودرو دو دیفرانسیل در ایران است. مستر آفرود با کادر متخصص خود می تواند گیربکس و کاهنده سرعت را سرویس و تعمیر کند. بهترین تعمیرکار رونیز ما کل واحد را برای مسائلی مانند ترک و بریدگی در شفت دنده و یاتاقان ها بررسی و ارزیابی می کند. پس از اتمام کار، تمام تعمیرات مورد نیاز را به شما اطلاع خواهیم داد. ما گیربکس رونیز شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهیم کرد و کیفیت خدمات یا ارزش کار خود را به خطر نمی اندازیم.

گیربکس چیست

گیربکس جعبه ای حاوی چرخ دنده است که گشتاور و سرعت موتور خودرو رونیز شما را تغییر می دهد. چرخ دنده های داخل یک گیربکس می توانند از انواع مختلف چرخ دنده های مخروطی و مارپیچی تا چرخ دنده های کرمی و موارد دیگر مانند چرخ دنده های سیاره ای باشند. گیربکس یک روش مکانیکی برای انتقال انرژی از موتور ماشین به چرخ ها است.

بعد از کلاچ، دومین قطعه مهم در سیستم حرکتی خودرو رونیز، گیربکس و یا جعبه دنده است. گیربکس رونیز در دو نوع اتوماتیک و دستی وجود دارد. هنگام تعویض دنده گیربکس دستی لازم است راننده کلاچ را بگیرد اما در گیربکس اتومات تعویض دنده به طور خودکار انجام میشود.

حتما برای خودرو خود بخوانید:  تعمیرگاه پیکاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *